Herregud säger jag bara

Klockan är 3 och jag börjar bli trött nu. Tror nog inte att det blir av att sova på soffan. Jag ska bädda rent i min säng snart. Haha, jag vill att allt ska vara rentnär jag gör mig riktigt fräsch. Det är ju liksom liite snuskigt att lägga sig i en säng med gamla lakan när man själv är ren, eller?

Så jag tänkte ta mami och papis lakan, dom är riktigt fina, enkla och så. Helt OK faktiskt.

Jag känner att jag bloggar ganska mycket när jag väl har tid, eller hur? Är det lite jobbigt så är det bara att säga till eller om det är bra, det kvittar vad, ni får gärna säga vad ni tycker.

Ja, juste, ni får också jätte gärna ge mig förslag på låtar som NI tycker är bra! Sen än en gång. Vekans blogg, ja eller nej?

Ha det göttans! ♥

Kommentarer
Postat av: Leandro

Har några låtar som du kanske gillar :) <3



Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus



Waiting For Sunday - Far



Time Is Running Out - Muse



Pearl Of The Stars - Coheed And Cambria



Lonely Day - System Of A Down



I Am The Highway - Audioslave



Danger Line - Avenged Sevenfold (A7X)



:) <3

2011-03-06 @ 07:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback