Hoppas, hoppas, HOPPAS!

Min syster har inte kommit hem och vi skulle fixa bankkonto idag. Då har jag sagt till pappa att jag struntar i om hon inte har kommit hem.. Hon får skylla sig själv. Jag vill fixa idag nu när han väl har tid.

Idag ska jag typ vara med Malin och dom igen det beror på om jag kan.
Och nu är det fint oh städat i mitt rum. Jag ska bara damsuga och skuragolvet så är det riktigt snyggt!

En låt som jag lyssnar på om och om igen:
Introduing me - Nick Jonas.
Jag är egentligen inte så myket för Jonas Brothers, men jag måste hålla med om att Nick är lite gullig och låten som jag sa är helt underbar. Man hör ju på namnet Introducing me vad låten då kommer handla om.
Hihi, aa jag tycker att ni ska lyssa på den. Give it a shot!

Ha det gött !

pussen // Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback