Inkallelse!

Jag har fått fyra Inkallelser från; Rytmus, Stockholms Estetiska, Viktor Rydberg och S:t Eriks - Gymnasium. Första integningsprovet är den 16:e mars. Det andra är den 22:a mars.  Och de två andra den 23:e mars. Kan det bli mer stressigt!!
Ja, så jag håller på med dessa inkallelser just nu. Shit vad pirrigt det blev när jag fick det första bravet.. Det kommer liksom närmare och närmare.

Ja, imorgon börjar man elva, yeah! sjukt chill. Men jag ska plugga nu. Jag fick stå över SO provet tills när vi börjar hålla på med Historia för där har jag redan mvg då sa min lärare att jag kunde hålla på med religion under historia avsnittet. Hihi. Yes!
Och No ska jag göra imorgon. Det är därför jag ska plugga nu. Och det förvånade mig att jag kunde nästan allting när min No lärare frågade vad som var vad och vad som hette si och så. Jag kunde nästan allt. Haha, lite förbluffande faktiskt.

Aja ni får ha det gött, så slänger jag in en liten låt. Ha det göttans, Pussen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback