Läst mycket..

Jaa, som det står i rubriken så har jag läst mycket. Halva mitt NO häfte för att kunna lite till imorgon.
Jag är en människa som egentligen inte bara kan sitta oh läsa och så kan jag det sen. Nej jag lyssnar och lär mig allting på lektionerna. Så enkelt brukar det vara för mig. Men nu när jag var sjuk hela förra veckan så kunde jag inte få någon bajs genomgång. Så jag har glömt nästan allting under lovet.. Det känns inte så okej.

Sen måste jag läsa lite mer i min svenska bok. Sen måste jag också plugga till So. Juste, sen har jag ju engelskaboken också! fast den har jag redan läst tillräckligt till. Man skulle ligga på sida 18 till på onsdag oh jag ligger på sida 26, så det är chill.

Jag har suttit här på mitt rum hela dagen och lyssnat på Jessie J. Hon är min nya favorit. Aja ni får ha det bra jag ska läsa lite i min bok nu. Pussen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback