Plugga som attans!

Japps, imorgon är det ju skola och jag har prov i Kemi som jag inte kan ett SKVATT om. Jag vet att jag måste plugga men sen kom jag på nu att vi har en bok i svenskan som vi måste läda klart också, jag tror att den skulle vara utläst till på fredag och jag är inte det snabbaste läsaren.. Så jag är inte ens halvvägs i den boken. I för sig har jag bara läst den två gånger och kommit till sida 80 kanske jag vet inte.
Men jag kan fan inte läsa ut den tills på fredag? Oooh, det är sådana här saker som får mig att tvivla på gymnasiet? det kommer ju typ var asåhär hela tiden. Massa läxor och allting, jag är inte bra på sådana saker (a). Jag har alltid hunnit med allt oh lärt mig allt på lektionerna...
Och nuu när jag sitter här kommer jag på att jag har prov i matte också, jag vet inte om det var den här veckan eller nästa, men jag vet att vi har det snart och självklart så har inte jag pluggat.. Och jag ligger redan dåligt till som det är i matte.. Oh shit aso. Hehe.. Detta är inte kul..

Nej nu drar jag och äter frukost och sen är det bara FRAM MED BÖCKERNA OCG PLUGGA! Gasch... -.-



Ha det ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback