Scheenare!

Hej på er. Jag kom hem för ett litet tag sen och tänkte att jag kan fixa lite i headern. och woalla så blev det. Inte lika fint jag vet men jag är nybörjare.

Jag har nyss varit med min pappi på en musik affär oh jag hittade SKÖNHETER! Riktigt fina gitarrer, om jag hade en bra kamera skulle jag fottat alla jag tyckte om, men nu har jag ju inte en bra kamera så jag kan inte fota. Hmm, men jag ska dit flera gånger, för jag hittade en gitarr bok med massa låtar som jag MÅSTE ha. Det fanns också olika ackord i så att man lär sig dom. Precis vad jag behöver. Så jag ska dit när jag fått lite pengar oh köpa den för den kostade 263:- så det var lite dyrt, men musik är mitt liv och vad gör man inte för att ens liv ska vara roligt liksom?

Just nu sitter jag och lyssnar på Owl City - Hot Air Balloon. Det är min nya favoritlåt. Den jag gör mig så glad och nu när solen skiner oh allt, då kan man inte vara mycket lyckligare. Lite, om det skulle vara sommar.
Usch vad jag tjatar om sommaren känner jag! Den kommer ju ändå snart oh sen kommer det gå så fort att den försvinner igen, oh så kommer det här. Nej, nu har jag bestämt mig för att inte tjata lika mycket på att sommaren ska komma fort för ju fortare den kommer desto fortare försvinner den! Inte bra!



Haha, men ni får ha det göttans så slänger jag in ett inlägg senare. Hej då på er! // Tuva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken musikaffär var du på? :)

2011-03-05 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback