Tog en paus

Jag var tvungen att öva som en tok igår, för jag ska till Rytmus på tisdag så jag ska kunna en låt tills på tisdag, plus att jag ska spela en själv. Inte en av mina egna utan en som jag har valt att uppträda med. Bubbly var mitt val. Jag känner mig säker, både på gitarr och sång, på den.
Oh egentligen har jag inte tid alls för att blogga, men nu göra jag det i alla fall.

Ehm, idag var jag i skolan Sen gick jag och jimbow till  Farsta för jag skulle kolla på en mössa. Då var det så att mössan kostade egentligen 79:- men jag köpte ett par vantar utan fingrar på. Då fick man 2 för 59:- så jag känade 20 kr. Haha.
Mössan jag köpte är ljus lila, nästan som grå. Vantarna är marinblå och vit randiga. Riktigt coola faktiskt. Tror väl att jag ska ha dom imorgon. Desvärre vet jag inte vad jag ska ha för kläder ! :/

Nu har jag kommit på, jag vet inte hur många låtar.. 3 kanske, på två dagar, är inte det bra? haha!

Nu får ni ha det bra, jag ska plugga musik! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

var bor du?

2011-03-10 @ 22:40:20
URL: http://luzzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback