Baltillbehör, check!

Som sagt så är jag ginger och jag trivs väldigt mycket med det! På Onsdag blir det bal och lite annat. Jag har hittat både klänning och skor, bara tantstrumpbyxor som saknas! xd
Svarta klackskor, en blommig klänning och ''tantstrumpbyxor'' sen ska mamma se om hon har en svart väska som jag ska få låna!

Men jag fick veta att jag INTE kan uppträda på avslutningen.. Jag ska operera mig den 8:e (halsmandlar) så jag får inte anstränga vare sig rösten eller kroppen typ. Jag får bara ta och sola oh äta feta mycket glass och gå upp flera hg!...
Sen har jag inte haft varken ork eller lust att städa mitt rum så det ser ut som om en bomb har släppts här..
Men det är sommarlov snart och då har jag ju två veckor medan jag väntar på att min hals ska läka, aa då kan jag ju städa??? så jag fattar inte vad mina föräldrar klagar på! Jag kommer ha väldigt mycket att göra under dessa två veckor.. Ränsa rummet på ALLT onödigt!! HIHI!

Nej men nu ska jag hoppa in i en dusch, ha det bra!

Den här låten är till min kompis som verkligen tycker om den här låten!

Freddie,
your the apple to my pie, youre the straw to my berry. Youre the smoke to my high and youre the one I wanna marry!♥


Kommentarer
Postat av: fredrika

love you sötis !! <3 <3

2011-05-30 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback