Dåligt bloggande

Jaa, men som jag sa måste jag komma in i bloggandet igen. Min kompis kommer dock hjälpa mig med min header, det blir skönt. Hon gör jättefina headers så jag är säker på att jag kommer bli nöjd. Det är ju liksom lite roligare om man har en fin header när mna ska blogga, eller hur?
I alla fall så vet jag att det inte är så många som följer denna blogg. Det är lite tråkigt. Men men jag kan väl förstå det lite eftersom jag inte bloggar regelbundet hela tiden, det kommer ibland. Jag får at och börja blogga mer seriöst om det ska gå bra. Nej men nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag väcka mamma så vi är i god tid för att åka till Farsta inklusive stan och handla balklänning!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback