GINGER!

Här kommer pippi långstrump...

Yes, nu är man rötott men alla kallar mig ginger i skolan. Vem bryr sig.. Jag gillar att ha rött hår. Rött hår är min vanliga hårfärg, typ. Aso jag har brunt-blont och rött i min hår...

Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag fick mvg i slöjd! jätte stolt! nu har jag nyss loggat ut från fejjan.. Orkade inte sitta mer vid datan så det sista jag gör vid denna burk innan jag går till den andra lite större burken är att blogga. Tänkte att ni skulle få se mitt röda hår på en liten bild eller två!
Jo, jag var på intagningsprov i tisdags, det gick väldigt, väldigt bra! På kulturama var dom hur trevliga som helst! Men mina favoriter är fortfarande Rytmus och Fryshuset. Till Fryshuset ska jag på Tisdag (dagen innan våran bal) och förhoppningsvis går det bra där med.

Ja, på tala om balen.. JAG HAR FAN INGEN KLÄNNING!! jag blir seriöst jätte stressad.. Min mamma säger att vi ska gå och kolla klänning på måndag.. HUR många klänningar finns kvar då?.. Inte så värst många va.. Eller har jag fel..?
Nej det gillas inte ALLS..

Aja, slut med klagomål här kommer liten bild/-er på mig som ginger!




Ha det göttans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback