Heeeeej!

Jag behöver hjälp!!
Kan någon säga hur kulturama ser ut på utsidan??? jag vet liksom inte.. Behöver gärna hjälp idag. Helst NU! jag ska ju dit imorgon och göra intagningsprov. Det är ganska glasklart vad jag ska sjunga. Antingen Sverige - Kent eller min egna nya låt. Ååh vad jag vill kunna spela in mina låtar. Någon som vet hur man gör? eller vet ett billigt ställe där man kan spela in sina låtar? Hör gärna av er om ni vet, då blir jag väldigt tacksam!

Nu har jag skrivit 4,5 sidor om religion. Sen ska jag skriva en utvärdering till min uppgift i träslöjden, då har jag väldigt stor chans att få MVG. Matten så tror jag att jag fick G i. Men jag bryr mig inte, bara jag fick godkänt så är jag nöjd!

Lyssnar på RMK & Co från 2008 - Talang

Jävligt bra, lyssna vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback