Ojsan!

Men SHEENARE bloggen.. Det känns som om det typ var ett halvår sedan.. Vilket det inte var. Shit.. jag skulle kunna skriva hur mycket som hels. Bara att jag inte har tid.. Jag har en hel del att berätta.. Jag kan väl börja på en gång!

Den 7:e Maj sökte jag till Idol, kom dock inte med, vilket jag inte bryr mig så värst mycket om eftersom de sa till mig att jag hade jättefin röst och absolut skulle fortsätta sjunga. Jag tror dock att de trodde jag var för ung och behövde utväcklas mer. Därör ska jag söka nästa år igen. Då jag har gått ett år på gymn. Men, aja, jag blev ju dumpad av min kille för ett tag sedan. Men nu har jag hittat en underbar pojke som dock är lite äldre än mig men men. Han bor i Gävle och är väldigt snäll och omtänksam. Ska vara med honom i helgen, han kommer ner hit och så ska han följa med till mitt landställe.
Sen har jag inte haft SÅ bra resultat på mina NP i matte.. Som sagt är jag SÄMST på matte. Skulle gärna uppskatta lite hjälp om någon av er läsare är bra på matte och kanske har tid att lära mig lite skit.. hihi. Jag ska bli rödhårig snart! YAAY sen är det bal på ett slott den 1:a Juni! ännu mer YAAY!! :D
Jag har fått TVÅ rottor, vita.  OCH jag höll på att komma in på Rytmus, min poäng var 447 intagningsgränsen är 457. Lägg märket till att det bara skiljer TIO poäng för att komma in.. Därför ska jag jobba som ett djur för att höja mig. Men jag ska till Kulturama och Fryshuset också!
Ska sjunga min egen NYA låt som jag faktiskt är något mer stolt över mer än mina andra låtar. Jag spelar (plockar och spelar på gitarren) och sjunger själv! Vissa säger att plocka på gitarren och sjunga sammtidigt är svårt. Men från första början jag började plocka på gitarren har det bara gått bättre och bättre. Jag har inte haft svårt att sjunga och plocka sammtidigt på gitarren alls. Och NEJ jag skryter inte, även om det låter så.. Nej jag gör inte sånt. Det ärinte min stil att skryta. Det är inte Tuva Durgé.

Aja, jag får väl ta och skriva en till bok när jag kommer hem från landet, haha. Har det göttans alla. FAN vad jag har saknat att blogga!!

Här ser man tydligt den hårfärg jag har atm. Den är faktiskt rätt cool. Men jag vill fortfarande ha rött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback