Men vaffan

Jag fattar egentligen vad jag fortfarande gör uppe, jag har sjukt tråkigt, skulle gärna vara ute med kompisar, men nu har ingen hört av sig och jag kan inte höra av mig till någon för mitt comviq har gått ut och jag har 1 öre kvar, lyckat!
Fast jag koller på The Mentalist så jag är i alla fall underhållen. Men reklamen tar kol på mig! Hatar reklam, det borde vara förbjudet. Fast sen är det ju folk som köper saker när man ser reklam, som min kompis köpte ett zumba sett. Haha, jaa varför inte. Nej, men reklam är inget för mig. Och speciellt inte halebop reklamen, den har ju typ spårat ut eller? Fattar inte ens vad dom vill få fram med den där... ''telefonen du vill haaaa..'' man ba vaffan?
Aja nu börjar programet igen och jag ska titta, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback