Förlåt för dåligt bloggande

Jaa, förlåt, men jag var ju med jim igår och sen smsade Isabelle mig och frågade om vi ville följa med på fest hos våran klasskompis. Så vi tänkte varför inte?
Vi hann dock inte vara där så länge, grannen kom och klagade och vi var tvugna att gå. Så jag Jim och Bella tänkte först på att åka hem men så träffade vi Lisa Ida och Stella som inte heller orkade åka hem. Vi ringde runt lite men ingen svarade. Vi beslöt oss för att gå till tuben och vi skulle precis åka hem när en tjej och en kille kom och frågade oss om vi ville med på efterfest. Så vi tänkte varför inte? Så stack vi och tro det eller ej vi träffade Big-O. Jupp, det har jag bevis på!
Vi är så grymma, haha ha det gött!
Från en Tuva, solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback