Godmorgon!!!

Jag vaknade av att jag var gryymt kissnödig imorse. och när jag kom tillbaka somnade jag en stund. Men han inte sova länge för än Felicia väckte mig och sa '' Tuva, kolla, det är snor, det bara rinner!''
Efter det kunde jag inte somna. Så nu sitter vi och bloggar båda två.  Och kollar på Moa lignell när hon sjöng igår.
Felicia sitter och printskrinar, eller hur man nu säger, så att hon får bilder på moa till sin blogg.
Idag ska jag och Felicia gå och kolla på ny navel piercing och sen ska jag tagga hem och börja städa för ikväll kommer Ludde och Theo hem till mig och vi ska äta taccos och kolla på en serie. Det ska bli väldigt najs och mysigt!
Men nu ska jag väl kla på mig lite.. eller nää det ska jag inte, jag ska bara chilla här med Fless och inte göra någonting!
Om du trycker på bilden kommer du till hennes fin fina blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback