Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker

Ni kan fråga vad ni vill, jag säger alltid det jag tycker. Om jag tycker du är söt/snygg så säger jag det om du frågar. Det betyder inte att jag gillar dig på något sätt förutom kompis. Jag antar att det är därför folk är ärliga mot mig om jag frågar. Vilket jag inte gör så ofta. Och det är inte för att jag är självsäker och att jag tycker att jag är jätte snygg och skit för det tycker jag inte att jag är. Jag ser väl helt okej ut om något. Men det är liksom inte något speciellt som jag tycker att jag har i mitt utseende. Och läs noga nu. Om jag säger att jag tycker att jag är ful, då tycker jag att jag är det. Jag säger inte det för att jag vill höra ''neej du är söt...'' eller '' vad snackar du om snyggo?!'' eller vad man nu säger! Visst, det är kul med komplimanger men om jag vill ha komplimanger så gör jag mig ju extra fin eller så frågar jag bara om hur jag ser ut? Då ska man ju klart få ett ärligt svar också. Men hur svårt ska det vara liksom.. Nej det är bara jobbigt att folk säger saker bara för att höra det dom vill höra.
OCH jag HATAR folk som tycker att det är kul när folk säger att dom har snygga kroppar och att man vill ha sex med dom.. Vad är det för komplimanger?! Egentligen? Det är inte någon man ska ta åt sig. Okej om man bara är intresserad av sex fine då har jag inget problem med det. Men vaffan.. det är bara barnsligt. Då är det verkligen dags att växa upp.
En annan sak som jag tycker är riktigt taskigt är när hemlösa står med en cigg i munnen och frågar om en tändare men ingen stannar och ger honom/henne en tändare eller hjälper. Om jag skulle ha en tändare på mig varje gång jag såg en sån människa skulle jag inte tveka en sekund på att gå och tända en cigg åt honom/henne. Varför ska man inte hjälpa folk som redan har det piss??
aa, nej fy fan säger jag bara.
Från en Tuva, solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback