jag tror mitt hjärta blöder

Hmm, var ska man börja?
Jag pallar inte tänka på någonting annat än skolan just nu, nej jag orkar inte. Nu är det bara skolan som gäller. Okej vänner också så klart. Men annars är jag helt neutral, jag vill inte ha någoting med någon att göra. Nepp. Jag är bara Tuva Durgé, solo.
AJA, jag sitter i skolan och jag gjorde nyss en utvärdering om det projektet vi har hållt på med. Jag spelar om en låt som visar vad jag känner just nu. Jag är sån. Lyssnar på låtar som beskriver mina känslor. Jag veet, det kanske är jobbigt när man lyssnar på samma låt om och om igen. Men nästan alla här i klassrummet har ju egna hörlurar så dom kan ju sätta på dom om dom tröttnar på min musik. Lite ego atm, hehe, jao!
Från en Tuva, solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback