Längtar till skolan

Det kanske är lite konstigt, men jag längtar till skolan. Jag är inte så mycket med mina klasskompisar för dom bor en bort bit från mig och jag har inte tankat på mitt busskort så det går ut kl 7 och man kan inte använda det på lov eller helger. Det suger lite. Men jag har inte pengar nog att tanka på mitt busskort. Nej, jag har inte så mycket pengar, men jag har så jag klarar mig. Jag gillar inte att be om pengar. Får alltid skuldkänslor efteråt.
På höstlovet vet jag inte hur jag ska kunna vara med mina kompisar. Nej, jag åker inte till Gävle, jag orkar inte och jag har ingen att bo hos.
Jag vill klä ut mig och gå runt med mina kompisar men just eftersom dom bor så långt bort blir det lite svårt. Aja jag kommer nog på någonting!
Det blir nog bra ska ni se.
Från en Tuva, solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback