Nattbloggande

Jag kom precis hem från en underbar kväll med en underbar tjej, Kim!
vi gick runt i hökis och vidare till farsta, vi hade så mycket at prata om. Vi har inte setts på jättelänge det var väl därför. Sen blev det för himla kallt så vi gick till Donken i sköndal köpte lite cola och satt och pratade till halv tolv då vi beslöt oss för att gå hem igen. jag skulle nämligen vara hemma kl 12. Men det var riktigt najs. Fick mig att sluta tänka på allt skit och bara leva livet typ, chilla galet ! Nej men det var härligt att träffa henne igen!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, är sjukt trött och jag vill bara slänga mig i sängen och typ dö. Haha, på en skala 1-10 är jag ungefär 9,5 trött. Så jag tar nog och går och sover nu! Herrå!

Jag och sötaste Felicia chillar galet i skolans soffa. DET kan man kalla CHILL!

Från en Tuva, solo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback