Skolan, trött som fan..

Sitter i soffan i skolan och bara väntar på att tiden ska gå.. vill åka hem.. Jag har mina anledningar, och det är inget dåligt, jag mår underbart bra! Jag längtar bara att komma hem. Jag vill inte säga för mycket bara!
Pratade med Fredde till kl 1 igår på skype! Sketanajs, verkligen.
Vi är 4 st som sitter och chillar i sofforna. Jag, Bella, Max och Catti. Vi sitter och drygar oss framför våra datorer. Egentligen blir alla så jävla dryga sen vi fick våra datorer.. Nästan alla sitter bara med sina datorer och lyssnar på musik och är helt osociala helt enkelt! Och jag är en av dom!
Ååh, jag kommade på 4 avsnitt av Awkward igår, älskar serien, den enda jag följer faktiskt. Ni som inte vet så går den kl 19.00 på MTV varje dag. Skit underbar serie.
Jag töjer ju nu, jag har fått igenom 3mm så jag ska bara göra lite mer så blir det sketabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback