Kärlek kan vara svårt

Jaaa, jag gillar då en kille som jag kännt ett tag nu. Men jag vet inte hur jag ska prata med honom.. och jag pirrar helatiden i magen när jag träffar honom!
Aja.. Det där får jag väl egentligen hålla för mig själv. Hehe.
Håller på att spela in min låt på datorn. Skar dock upp mina fingrar i förrgår så jag kan inte spela gitarr för tillfället. Och för er som undrar hur fan man kan göra det så var det så att jag stog och skar fralla nör min kompis ringer, jag blir rädd och slinter med kniven.. Bra som jag är!
Appropå bra, eller, aa typ, snäll/bra AJA. Min kompis ville att jag skulle skriva om honom på min blogg. Haha. Han är så snäll och gullig, och jag är så glad att jag är kompis med honom! och jag är säker på att han känner samma sak! ;D
Nej men nu ska jag väl ta och städa sammtidigt som man är lite dryg på fejjan. Hare gött och aa allt det där ! xD

Kommentarer
Postat av: Patricia

Är det samma kille som du snacka om förut på din blogg? :)

2011-10-06 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback