Kvälls bloggning

Idag var jag i skolan. När jag kom dit satt alla med sina datorer i knät och var typ inne på fejjan och yt och lite andra saker. Dagen idag har varit bra, vi hade skolfoto och jag vill så gärna se hur jag blev. Jag brukar vanligtvis se ut som en hög åsna om jag inte har sagt det redan, på alla skolfoton. Så vi får väl se hur det blir det här året.
När jag kom hem åt jag lite och chillade ett tag sen stack jag ut med Mathias och chillade lite till. Det var soft. Vi kollade på The simpsons (stavning) och jag beslogtog hans säng för en stund. Sen är jag skulle hem fick jag skjuts av Mathias mamma som körde nästan hela vägen fram till min port. Riktigt snällt faktiskt.
Snart drar jag mig tillbaka och ska slagga. Men först ska jag säga godnatt. Ni får ha det så bra och sova så gott. Jag ligger här med min bebis och lyssnar på musik. Alla andra i familjen sover redan. Så jag är lite ensam, men vaffan jag har min bebis som sagt. och nu ska jag väl lägga undan den för natten så att den orkar med morgon dagen.
Ni får ha det gött så kommer det inlägg imorgon igen.
Och med det sagt säger Tuva godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback