Mycket, mycket, mycket.

Hmm, var ska jag börja.. Imorgon får vi våra datorer, macbook pro (stavning) det blir najs. Sen så ska vi ha skolfoto på onsdag. Jag är glad att jag hennade håret så att jag inte ser ut som en morot i huvudet..  Nu ser det istället ut som om mitt hår blöder lite. Jag tycker det är snyggt i alla fall!
Sen har vi så att man kan fota sig med sina kompisar på Fredag vilket jag, Timmy och Isabell ska göra. Vi ska göra en skyllt där det står TIMMÖ, TIMMÖ, TIMMÖ, TIMMÖ. Om ni har sett south park så kan man ju ränka ut varför.
Ja, det var väl det typ, nästan. Sen är det en privat sak, som jag tror de flesta i min klass känner till. Vilket jag inte tänker nämna på bloggen, tyvärr. Kanske senare men inte just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback