Ännu en seg dag över.

Idag har varit en långsam och ganska skön dag om jag får säga det själv. Jag har inte gjort så mycket. Lite träning och lite slappande. Ja, mest slappande om jag ska vara ärlig. 
Jag vet inte hur många av er som har sätt eller hört talas om en serie som heter Grimm. Men det är i alla fall vad som har underhållit mig den här dagen. Alla avsnitt, poof, borta, slut, hehe.
Men imorgon blir det andra bullar då jag ska träffa gamla skolkompisar och ha ett ''chillkrök''. Själv skippar jag drickandet. Inte så mycket för min del längre. Förstår inte riktigt syftet med det helt enkelt. 
Men men det ska bli mysigt och jag ser fram emot det. Att vara ''den mindre populära'' är inte så illa. Folk ringer men inte för ofta. Folk vill göra saker men inte för ofta. Ganska skönt faktiskt. Fast ibland kan ju folk också ringa då man verkligen inte orkar röra sig från sängen. Då har man ju ett litet problem. Haha, aja nu ska jag väl göra lite mysigt här hemma med mig själv och mina kattisar. Kolla film och lite sånt. Fast saknar min pojke dock. Men men två veckor är inte så mycket när man tänker på det. Så det får ta sin tid!
Ha det bra ! 
Jag är så kär i dig Adrian, så det är fan inte sant. Hah, vem kunde tro det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback