Back on track.

Det var ett tag sen jag bloggade.. Ett tag sen jag ens kollade någon blogg. Men nu känner jag att jag måste ju få skriva av mig lite! 
Snart börjar man i 2:an på älskade Fryshuset. Vad jag har hört så är tvåan värst. Så jag ser ju inte fram emot det så mycket men men vi får väl se.. Det här året ska jag köpa gymkort och gymma typ efter varje skoldag.. Är så trött på att vara så ur form.. Jag måste dock skaffa någonting så jag kan lyssna på musik för just nu har jag en mobil som det inte går att lyssna musik på med headset. Min förra mobil blev söndertrampad.. lol. 
 
Sitter och lyssnar på Kapten röd på högsta volym och tar det chill. Tror nog att mina grannar är trött på hans röst vid det här laget, haha.
Kom hem från Adrian i förrgår efter en vecka där borta i Stallarholmen. Det är mysigt där. Men eftersom att man inte känner så många finns det ju ingenting att göra. 
 
I år börjar jag i alla fall lite senare i skolan än förra året. För nu börjar jag 23:e pga att ettorna ska få lära sig lite om skolan utan att massa 2:or och 3:or ska springa runt och vara ivägen! 
Jag ser fram emot att träffa dom nya ettorna. Hoppas bara att dom är trevliga annars kan dom glömma att prata med mig. 
 
Nu ska jag gå tillbaka till mitt totala slappande!
Ha det folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback