Dessa försäljare..

Gick upp för ett tag sen, tog en liten frukost och sen hoppade jag in i en lång och skön dusch. När jag kom ut såg jag ett paket som var till mig från Vitala.. Ja, för några veckor sen så fick jag ett erbjudande om en tvåveckors behandling av något skit som kallas ''solbrun'' det är tabletter som man tar för att den bruna färgen ska hålla sig längre. Den är tydligen nyttig också. I alla fall så hade ju det här erbjudandet en kostnad, det har väl allt, och det var på 19 kr. Direkt efter att jag fått hem paketet så skrev jag till Vitala och sa att jag inte ville ha fler produkter från dom. Och nu är vi här, idag, nutid, jag öppnar paketet och ser att det är två till exakt likadana tablettaskar och den här gången ska det kosta 399kr. Jag fick spader, sa massa fula ord och så. Sen är saken sån att jag skulle ha ringt dom för länge sen om det inte var så att våran hemtelefon har gått sönder och det är knappt så att jag har pengar på min mobil. Jag har ingen lust att betala någonting som jag faktiskt har tackat nej till. Uppenberligen så har dom nog gjort något fel och det ska dom få en utskällning för. För det här är absolut ingenting som jag vill ska fortsätta. Man vet ju hur försäljare är. Dom slutar aldrig att ringa när dom väl har fått tag på en. Det är absolut det värsta jag vet. Försäljare. Jag fick minst 5 samtal per dag i en vecka och sa till alla som ringde att jag faktiskt redan hade fått erbjudandet och tackat ja en gång redan och att jag inte ville ha mer efter det. Då måste dom också vara en aning tröga. Eller så lyssnar dom inte alls. Sen kan det ju vara så också att dom inte är tröga och faktiskt lyssnar fullt ut men att dom inte bryr sig ett dugg om vad jag säger och inte säger. 
 
Aja, jag ska vänta på att pappa kommer hem så får jag prata med honom om det här. Han vet nog vad jag ska göra. Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback