Anna här har du dina svar!

''Okej.. jah har typ tusen frågor som jag skulle bli jätte glad om du skulle svarah på :) 
1. Är det jobbigt att ''underhålla'' rött hår?
2. Vart köpte du din första töjning och vilken storlek började du med?
3. Dricker du alkohol?
4. Ska du på Peace and Love?
5. Har du förändrats mycket sen du började gymnasiet?
6. Vilka är dina 5 favorit band/artister + vilken genre av musik skulle du säga att du lyssnar på?
7. röker du/har du rökt?
8. vad använde du för sax när du klippte dig, och hur gjorde du?
9. Vad vill du jobba som när du blir äldre?
10. vilken storlek har du planerat till att töja? 

tack på förhand''
Svar:
1. Ja, det är ganska jobbigt, speciellt om man hennar. Henna är ett sätt att färga på som faktiskt stärker håret istället för att slita på det. Men om man färgar med vanlig hårfärg håller det längre men sliter dock på håret.
2. Jag köpte min första töjning på PunkShop i TC jag började med 3mm
3. Ja, det gör jag. Men inte överdrivet mycket.
4. Har tyvärr inte råd att betala biljetterna annars skulle jag väldigt gärna velat!
5. Utseendemässigt ja, men inte på personligheten.
6. Simple planet, green day, My chemical romance, Sleeping with Sirens och Paramore. Det går nog att räkna ut själv om man ser på banden ;)
7. Ja, jag har faktiskt rökt.
8. Jag använde en vanlig frisörssax och så drog jag neråt ganska lätt så att det blev uppklippt men inte hackigt.
9. Jag har faktiskt ingen aning. Men jag tror jag ska gå på folkhögskolan i alla fall, sen får man ju se vad som kommer efter.
10. Jag ska stanna vid antingen 12 eller 15. Det tycker jag är väldigt lagom.
Ha det bra med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback