''Björnfitta'', tröja, skjorta och tights.

Idag var jag och shoppade med Rakim och Denise. Eftersom att vi skulade skolan så tidigt och vi hade hört att det var grymt med rea på Carlings så vi stack dit. Det var där jag köpte ''björnfittan'', tröjan och skjortan. Bjöd också Rakim på en egen ''björnfitta'' så.. hehe, han blev ganska så glad!
Mina tights/strumpbyxor köpte jag på Gina för 50 kr, vad gör man inte? Folk som säger att det är dåligt eller inte ''klass'' att köpa på rea... Fuck me! Det är det bästa som finns! Det är så awesome!
Nu har jag 12mm i ena örat och 9mm i andra som jag skrev förut så hade jag tänkt att stanna på 12mm men man vet ju inte om jag ändrar mig sen.
Imorgon ska jag vara med Alva, Nike, Felicia, Julia och några andra tror jag, vi ska bara chilla gaalet!
Vad ska ni göra i helgen??
Haha, ha det göttans! /Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback