Godmorgon 17 år!

Idag fyller jag 17. Vaknade av att min mamma och pappa kom in i mitt rum med frukost på sängen. Eller frukost och frukost det var semla och juice som dom gav mig. Sen ett presentkort på IKEA så att jag kan köpa det jag behöver. Sen ska jag få mina andra presenter på torsdag. Förutom mormors vilket kommer idag. Jag vet inte vad det är men det är ju bara att ta reda på sen!
På torsdag är det också ''soppmiddag''. Vi har nyligen börjat med det. Alla som vill komma i vår släckt är bjudna på en ''soppmiddag'' med pannkakor och soppa. Själv hatar jag soppa, jag står inte ut. Usch.
Idag ska vi göra hemlagad pizza. Det är typ en av våra familje traditioner att födelsedagsbarnet bestämmer middag. Och jag tycker att det är godare med egen än med köpt. Hehe. vad har ni för tradidioner i eran familj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback