Idioter..

Idag var jag som vanligt i skolan. När jag kom hem så märkte jag att min telefon var borta. Vilket brukar hända ibland. Så jag ringde den men hörde inte någon signal.. Så jag rev och letade i mina fickor ( där den alltid ligger ) men den låg inte där.. Så ja, jag fick panik. Någon hade tagit min telefon.. För jag hade inte tagit upp den någongång ur min ficka på hela dagen.. Jag sprang därför runt i hela lägenheten och slog på varje vägg jag såg.. Sen skrev jag en status på fb där jag sa att jag inte gillade min skola för att min mobil hade troligtvis blivit stulen.
Då skriver min kompis till mig och säger att min andra kompis hade hittat en i matsalen och glömt att ge den till mig. Och jag hade inte ens rört mobilen och absolut inte i matsalen. Det gör jag aldrig. Men jag blev så glad!
Rakim, jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback