Jag tror jag har stora problem med kärleken.

Ja, som ni kanske kan läsa i rubriken så tror jag att jag har det. Det är inte så att jag hungrar efter kärlek och närhet. Men alla känner sig ju ibland ensamma och vill ha någon nära en. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mina kompisar när dom frågar '' hur går det med käreken och killarna '' att jag faktiskt inte har någon men att jag jätte gärna skulle vilja en någon. Och när dom säger '' men du har ju dina underbara vänner, bla bla bla.. '' ja det är klart jag har? alla vill ju ha sina vänner men ibland vill man ha en speciell person som är mer än en vän. Som tar DIG  före allt. Jag fick nästan en sån person.. I början av 2011, jag vet det var ett tag sen och jag är inte en sån person som håller fast så länge vid en person som jag inte kan få eftersom att jag sumpade skiten. Men jag kan fortfarande inte släppa den här underbara grabben.. Och detta kanske inte är så kul att sitta och läsa, jag vet hur det kan kännas. Man ska ju stå vid sina misstag och ta konsekvenserna. Men det jag vill är att ändra på de dåliga konsekvenserna och göra så att de blir positiva. Det blir inte lätt men just nu, allt för killen.
Jag är ingen douch-bag (stavning), kommer nog aldrig vara det heller. Jag tar kärlek väldigt, väldigt seriöst. Jag har aldrig sagt ''jag älskar dig'' utan att mena det. Jag förstår inte ens syftet med att säga så om det inte är sant. Det är bara falskt och helt onödigt. Visst är det mycket begärt att få en ''partner'' men i det är tillståndet vill jag inte vara vänner, jag vill inte vara ''homies''. Visst jag vill träffa honom, lära känna honom bättre än vad jag gör och se vart det går. Men helt ärligt? så vill jag bara hålla om honom.
Men om min kompis som jag har berättat allt för. Du vet vem du är. Om du läser det här.. Kan du då säga till personen att jag verkligen ser fram emot att få träffa honom, snart. För jag vet att du känner honom riktigt bra. 
To me, boy, you are perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback