Jullovet går mot sitt slut.

Japps, snart är det dags för skolan igen. Skulle egentligen ha varit i Gävle nu men det blev inte så. Så jag och min kompis bestämde att jag ska  dit på påsklovet i stället. Det kommer bli så grymt härligt!
Om jag ska vara riktigt ärlig så saknar jag skolan, eller inte skolan skolan men jag saknar människorna där. Visst jag har varit med dom från skolan som jag saknat mest men har ändå inte träffat alla som jag hade velat träffa. Men dom här två dagarna blir det nog bara att chilla och ta det soft.
Har ni Tumblr? Om inte borde ni skaffa, ni får gärna gölja mig också. Nej men seriöst, det är grymt härligt att ha Tumblr. Jag, som person tycker att det är mycket roligare att ha Tumblr än att ha Fb.. Det händer så mycket mer saker som man kan gilla där än vad det händer på FB. Har faktiskt stängt ner fb för att vara på tumblr eftersom jag inte orkat att vara på båda sammtidigt.
Sen tänkte jag faktiskt sluta vara ginger. Tänker faktiskt bli blond snart! men det kommer ju ta ett litet tag innan jag får som jag vill ha det eftersom jag nu har svart och rött hår, hehe. Så jag ska vänta i några veckor eller nån månad så får vi se hur rött och hur svart det är. Sen bleker jag. Sure jag kommer förstöra mitt hår. Men om jag klipper kommer det ju ändå växa ut tillslut. Sen kan man ju köpa hårförlägning så länge så ingen anledning att klaga?
Nej men nu har jag skrivit mitt lilla kapitel och tänkte runda av med ett kort hejdå och så får vi se om jag kommer på att blogga imorgon. Mina vänner klagar lite på att jag inte bloggar så ofta längre så jag får väl gå tillbaka lite. Tror dock inte att dom flesta kommer orka läsa hela den här texten, men vaffan?


Kommentarer
Postat av: maja

tack så mycket tuva!!! :) jag viste inte att du bloggade ju ska ja börja läsa din blogg!

2012-01-08 @ 17:54:27
URL: http://majasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback