Kan inte sova, inte vara vaken, det är något fel på mig

Jag kom ut från duschen för ett tag sedan och försökte sova.. Och det gick ju som det gick.. Eftersom att jag sitter här nu så kanske ni kan lista ut själva hur det faktiskt gick!
Nej, och vaken ska vi inte tala om.. jag sitter och halvsover när jag skriver det här. Men så fort jag går och lägger mig i sängen så är jag klar vaken. Kan bero på att skolan börjar på tisdag och att jag antingen ser fram emot det eller att jag inte vill att lovet ska ta slut än. När jag tänker efter så har lovet gått väldigt fort.. Jag som egentligen skulle ha åkt till Gävle och åkt hem nu på måndag. Alltså idag (eftersom klockan är över 00.00). Men eftersom mina föräldrar inte har kunnat givit mig mitt studiebidrag har inte jga fått några pengar och  kunde därför inte åka.
Apropå ingenting så är jag nu trött på att ha mörk hårfärg. Som jag sa i det tidigare inlägget så ska jag bli blond, här är en bild som visar hur jag vill att mitt hår ska se ut tillslut.

Bilden är inte så värst stor men man ser färgen ganska så korrekt och man ser hur långt det är. Så där har ni mitt framtida hår. Hope you like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback