Nej nu jävlar.

Jag vaknade kl 1 idag.. flög upp ur sängen och tänke.. ''jag vill inte vara en av dessa miljontals soffpotatisar längre!'' så jag plockade undan i köket, i mitt rum, satte på musik och satte på mig träningskläder. Vem orkar betala för gym när man vet hur man gör? Så jag körde hårt i ungefär 1,5h sen satte man sig en liten stund vid datorn och lyssnade på musik. Hjälpte mina kompisar med deras bloggar, är inte så bra på bloggar dock. Vill bli bättre. Det är bara att träna. Ska ladda ner photoshop också. Då får man finare headers. Eller det tycker jag i alla fall. Jag ska ha en skiva här någonstans, men jag kan inte komma ihåg vart jag la den. Det blir nog dags att leta för jag vill verkligen ha det! mihihi.
Snart fyller man år också, bara 14 dagar kvar. Typ alla i Frysen fyller år i Januari. Det är ganska soft faktiskt.
Nu rundar jag av, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback