Nu är det fredag, kult kult

Jag ska snart ut med mina gamla klass kompisar som jag alltid brukade hänga med förut. Vi kallar oss ''the gang'' för att vi nästan alltid var med varandra. Det är sånna här minnen som får mig att längta tillbaka till Kvicken. Men jag älskar fryshuset också. För jag har träffat så underbara människor där också. Men ja, man växer ju ifrån sina ''gamla'' vänner. Men dessa människor vill jag aldrig växa ifrån. Wille, Nils, Younes, Arez och Carro. Glömmer aldrig våra stunder.
Och nu ska jag ju vara med dom så allt är prima! imorgon blir det att dra till Henke och ha det chill med några människor, det ska bli as nice!
Ha det gött!

And of I'll go!

Kommentarer
Postat av: anna

Okej.. jah har typ tusen frågor som jag skulle bli jätte glad om du skulle svarah på :)

1. Är det jobbigt att ''underhålla'' rött hår?

2. Vart köpte du din första töjning och vilken storlek började du med?

3. Dricker du alkohol?

4. Ska du på Peace and Love?

5. Har du förändrats mycket sen du började gymnasiet?

6. Vilka är dina 5 favorit band/artister + vilken genre av musik skulle du säga att du lyssnar på?

7. röker du/har du rökt?

8. vad använde du för sax när du klippte dig, och hur gjorde du?

9. Vad vill du jobba som när du blir äldre?

10. vilken storlek har du planerat till att töja?



tack på förhand

2012-01-15 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback