▌▌Nuet, fan jag vill spola tillbaka.

Allt är ju inte perfekt, nej nej. Verkligen inte. Men jag ser det positivt jag har ju mina kompisar att tacka att jag mår så bra som jag gör.
Apropå kompisar så ska jag vara med mina kompisar hela helgen. På fredag- lördag sak jag och några tjejer, kanske några killar hyra en lokal och hyra film och ha det grymt chill. På lördag - Söndag ska jag vara med och fira min kompis Olivia som fyller 16 år. Så det kommer vara jättekul !
På måndag är det då min dag! jag blir 17 år. Tänk att tiden går så fort. Ibland brukar jag tänka tillbaka och tänka på när jag var liten, tjock och inte så värst tjejig. Sure jag är inte så värst tjejig nu heller men jag sminkar mig, vilket jag inte gjorde då. Jag går typ bara i jeans, som jag typ aldrig gjorde då. Jag färgar mitt hår konstant typ, som jag verkligen inte gjorde då. Jag var så annorlunda när jag var liten. Det är så sjukt, varför förändras man bara för att man blir äldre? Visst alla gör inte det  men ganska många. Dom flesta förändras i alla fall lite. Ibland vill jag till och med spola tillbaka tiden för att göra vissa dumma saker ogjort. Men det vet väl alla att det inte går.
Sitter nu och skriver med min kompis om att jag har gjort 4 inlägg på en kväll. Det är rätt mycket för att vara mig. Dessutom så har jag skrivit en del på två av inläggen. Och sen har jag också hållt på med en ny header. Jag har börjat undra om jag har varit rädd att skriva sånna här texter förut för att folk ogillar det. Ja, det är klart att alla inte orkar läsa mina texter. Men ni som gör det tack så mycket. Jag menar det verkligen. Det betyder ju att mina tankar når några människor i alla fall. Sen är ju dom flesta bloggarna om kläder, mode och sånt. Jag gillar natur, musik och att fixa med mitt rum. Dock har jag ingen bra kamera, eller jo det har jag. Men jag ska spara till en system kamera. Det har jag alltid velat ha. Eller okej sen dom började bli populära. Det har ju inte alltid varit så ''coolt'' att gå runt med en klumpig kamera. Men nu, ja nu är det allt ''jättecoolt'' ! haha. Jag vill ha en systemkamera för att, som dom flesta, få bra bilder. Vissa vill ju bara ta bra egobilder på sig själv. Ja självklart det med! men jag skulle helst vilja ha en sån så att jag skulle kunna ta kort på konserter från min skola och på naturen. Det, mina läsare, skulle vara awesome!
Ha det gött!/ Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback