Ännu en gång

Ännu en gång säger jag förlåt för såligt bloggande. Men det börjar bli vår och jag är sällan hemma sen känns det inte så nödvändigt att blogga när ingen läser, hehe. Men jag tänkte bara säga att jag är typ brandgul i mitt hår, ska vänta ett tag med att färga men jag vill bleka så att det blir riktigt blont. Här kommer en bild
Mitt beteende när det gäller kärlek och allt sånt skit har kraschat helt. Jag vill inte längre ha ett fånigt jobbigt förhållande med någon.. Jag har det bra som det är nu och för att vara ärlig, mår jag bättre än jag har gjort när jag har varit stämplad som ''tagen'' eller ''upptagen''. Ordet ''Singel'' är nog ett av det bästa orden. Jag är säker på att ni som har en tycker helt åt andra hållet och så är det. Alla har inte samma tankar och åsikter men det här är vad jag känner just nu. Jag kan göra vad jag vill utan att ha en kille som gnäller och klagar på mig, jag är fri och jag pallar inte bry mug. Fuck yä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback